Pages

Subscribe:
Onaj, tko se okreće mudrosti nalazi vremena za duhovno usavršavanje, ne dopuštajući da ga "progutaju" zahtjevi praktičnog života.

Grafiti





Vrijeme je relativan pojam. Zavisi sa koje strane WC-a se nalaziš.

Sve bi cure htjele sa mnom spavati, ali ja nisam nikad pospan.

Ni budućnost nije kao što je bila.

Muškarac bez žene isto je kao riba bez bicikla.

Pušenje ti skraćuje cigarete.

Slom živaca je nasljedan, dobivamo ga od vlastite djece.

Pazi kako pišaš u WC-u jer onaj iza tebe možda ima rupu u cipeli.

Svijet pripada budalama jer su u većini.

Ako sve ima svoj kraj zašto kobasica ima dva kraja?

Dobar grah daleko se čuje!

Borba za mir je kao jebanje za nevinost.

Mijenjam cimera koji hrče za cimericu što uzdiše.

Zar ti moram stalno sto puta ponavljati - reče centimetar metru.

Kad javna kuća časti, gosti najebu!

Tko pod drugim jamu kopa fizički je radnik.

Masturbacija je seks s najvoljenijom osobom!

Potrčao je u susret tramvaju. Tramvaj ga nije prepoznao!

Policajci su kao prostitutke. Stoje na uglu, a obitelj se srami.

Razlika između šibice i žene je što se šibica prvo kresne pa se tek onda pali.

Preljub: dvoje pogrešnih ljudi rade pravu stvar.

Kisik je pronađen tek 1874. Nije utvrđeno kako su ljudi disali prije toga.

Kad ugleda ženu muškarac postane lovac. Kad ulovi ženu, muškarac postane plijen.

Ako muž ženi otvara vrata od auta ili su mu je novi auto ili mu je nova žena.

Seks je poput snijega - nikad ne znaš koliko ćeš centimetara dobiti i koliko će dugo trajati.

Ima žena koje tvrde da su svi muškarci isti. Zar to nije malo previše iskustva?

Ne bacajte opuške u školjke, ne pišamo ni mi vama u pepeljare.
Hvala!
(osoblje)

Obično spavam kao jabuka - s peteljkom nagore.

Tko rano rani, ima podočnjake.

Bolje sedam puta sa snjeguljicom, nego jednom sa sedam patuljaka.

Da mi je ženska pamet pa da se malo odmorim!

Muškarci su kao komarci: ubodu pa odu.

Bolje pet do dvanaest, nego nijednu poslije jedan.

Tko ima sreće u kartama, ima para za ljubav.

Nemoguće je učit i studirat u isto vrijeme

Idealna žena je kao kokoška - dobri bataci i pileći mozak.

Infarkt, ma kakav je, od srca je.

Nevina sam - reče kurva na sudu.

Idealna cura je lijepa, pametna, bogata i moja.

Stvarnost je iluzija uzrokovana nedostatkom alkohola.

Tko pod drugim jamu kopa taj je zemljoradnik.

Žena je kao zemlja, sto dublje oreš, bolje rađa.

Ne prepiri se s budalom, ljudi možda neće uočiti razliku.

Bolje vrabac u ruci nego kamenčic u cipeli.

Prvo skoči pa onda... padni.

Tko laže taj i krade, tko krade taj i ima, tko ima budi mu prijatelj.

Ako nemate što raditi ne radite to ovdje.

Život ne treba shvatiti preozbiljno, uostalom, tko se živ iz njega izvukao.

Bolje ispasti budala nego iz aviona.

Ako im ne možete objasniti, zbunite ih.

Kakvi su me učili, mogao sam ispasti još gori.

Ljubav je vječna, objekti se mijenjaju.

Treba se ženiti samo lijepim ženama, inače nemate nikakvih izgleda da ih se riješite.

Žena je usisavač za spermu koji se kvari jednom mjesečno.

Žene nose štikle da im se jezik ne bi vukao po podu.

Žene se dijele na udovice i na one koje na tome rade.

Istjerajte zlo iz žena. Utjerajte im dobro.

Žene su kao teglice senfa. Svako moći svoju hrenovku.

Oko za oko, pasta za zube.

Vozite sigurno, vozite tenk.

Ja sam ružan, al' sam zato glup.

Gore sa haljinama, dolje sa hlačama.

Ja bih rađe da moja zemlja umre za mene.

Pepeljuga se udala radi love.

Obožavam rad - mogu satima gledati druge kako rade.

Posuđujte novac od pesimista - oni ne očekuju da im ga vratite.

Učini nešto za domovinu - emigriraj.

Samoubojstvo je najiskreniji oblik samokritike.

Ženski pokret je prava stvar, naročito kad je ritmičan.

Živi kao da ti je svaki dan posljednji i jednog dana ćeš sigurno biti u pravu.

Bolje tenis na posteru nego penis na tosteru.

Pijem pivo jebem sve živo.

Ljubav je slijepa, zato se zaljubljeni toliko pipaju.

Živjeti je nezdravo - tko živi taj i umire.

Tko nema u glavi ima među nogama.

Ne gazite travu pušite je.

Seks je revolucija u kojoj samo nevini prolijevaju krv.

Neki piju od radosti, neki od tuge, a neki od jutra.

Ako novac zaista ne donosi sreću, onda mi ga vratite.

Bolje testirati kočnice nego kočiti testisima.

Tko čeka, taj popizdi čekajući.

Seks ubija - umri sretan.

Držite pištolje u frižideru. Za hladno oružje vam ne treba dozvola.

Svi mi griješimo, neki više, neki stalno.

Ne može žena biti tako ružna, kako ja mogu biti pijan.

Da nije našla muškarca, žena bi pripitomila neku drugu životinju.

Umirovljenici vode ljubav kao zvijeri. Svako malo riknu.

Ako imate tvrdu stolicu, podmetnite jastuk.

Ljudožderi ne grickajte nokte. Rizično je.

Zašto bi se izlagali mamurluku? Ostanite pijani.

Mineri, djevice i padobranci griješe samo jednom.

Oralni seks za žirafe predstavlja pravu vratolomiju.

Nema razlika između spolova. I žene prde.

Prvi simptom side je bol u guzici i vrući dah za vratom.

Svi baletani su pederi osim ponekog koji je lezba.

Svinja je očit primjer reinkarnacije: danas je svinja, sutra šunka.

Živi život - platit ćes poslije.

Ubij, sve zapali, siluj i uništi - VOZI RENT A CAR