Pages

Subscribe:
Onaj, tko se okreće mudrosti nalazi vremena za duhovno usavršavanje, ne dopuštajući da ga "progutaju" zahtjevi praktičnog života.

Antun Gustav Matoš - mudrosti, poslovice, izreke




Živjeti nije uvijek ugodno, 
ali je uvijek zanimljivo.

*****

Jer cilj je svemu istančana duša.

*****

Kajao sam se kad sam griješio, 
još više – kad nisam griješio.

*****

Čovjek obrazovan školom, 
bez druge literature, 
nije obrazovan čovjek.

*****

Meni je život već satro jedan život, 
ali onaj drugi život, 
život moje duše i moga duha: 
mene kao književnika neće moći 
tako lako kompromitirati ljudi, 
kojima nije sveta ni literalna patnja ni sirotinja.

*****

Najbedastija mlada zdrava žena 
je zabavnija od najduhovitijeg muškarca.

*****

Cijeli svijet je pozornica, 
a svi muškarci i žene samo su glumci. 
Oni izlaze na pozornicu i s pozornice silaze, 
a za svoga vijeka jedno ljudsko biće odigra mnogo uloga.

*****

Narodi mogu postići sve, 
samo ime ne, ako ga izgube.

*****

Samo barbarin može ismijavati povijest.

*****

Meni ljepota zamjenjuje religiju.

*****

Bolje je o ozbiljnim stvarima pisati smiješno, 
nego o smiješnim ozbiljno.

*****

Ne treba se nikada plašiti onoga što o vama govore, 
mnogo je opasnije ono što o vama misle.

*****

Ljudi praštaju sve osim iskrenosti.

*****

Postati čovjek je ljepše nego postati kralj.

*****

Anegdota je kao ključanica 
kroz koju se više vidi 
nego kroz širom razjapljena vrata.