Pages

Subscribe:
Onaj, tko se okreće mudrosti nalazi vremena za duhovno usavršavanje, ne dopuštajući da ga "progutaju" zahtjevi praktičnog života.

Nikola Tesla - mudrosti, poslovice, izreke





Ljudska je zadaća odreći se nasilja

*****

Bitno je za miroljubiv opstanak čovječanstva 
da prevlada zajednička duhovna misao vodilja

*****

Dar mentalne energije dolazi od Boga, 
vrhunskog bića i ako mi koncetriramo naše misli o toj istini
postajemo skladni s ovom velikom moći. 
Moja majka me naučila da treba svu istinu tražiti u Bibliji.

*****

Ne žalim što su drugi pokrali moje ideje. 
Žalim što nemaju svoje.

*****

Čovjek je rođen da radi, 
da trpi i da se bori; 
tko tako ne čini, mora propasti.

*****

Nikad ne vjeruj sjaju u očima žene! 
To je vjerojatno svjetlo što prodire kroz njenu šuplju glavu.

*****

Sve stvari imaju frekvenciju i vibraciju.

*****

Svi smo mi jedno. 
Ljudi su međusobno povezani nevidljivim silama.

*****

Iako imamo slobodu da mislimo i djelujemo, 
mi se držimo zajedno, poput zvijezda na
nebeskom svodu s nerazdvojnim vezama. 
Ove veze se ne mogu vidjeti, ali ih možemo osjetiti.

*****

Vaša mržnja, pretvorena u električnu energiju,
mogla bi osvjetljavati gradove i gradove 
(Hrvatima i Srbima početkom drugog svjetskog rata)

*****

Čvrsto vjerujem u pravilo kompenzacije. 
Istinite nagrade su uvijek u razmjeru s radom i žrtvama.

*****

Mir u svijetu može doći samo kao prirodna posljedica univerzalnog prosvijetljenja

*****

Napredak i razvitak čovjeka od neizmjerne su važnosti za čovječanstvo 
i bitno ovise o invenciji.

*****

Najvažniji produkt stvaralačkog uma je izum. 
Njegov je krajnji cilj ovladavanje uma prirodom 
i iskorištavanje njezinih sila za potrebe čovječanstva.

*****

Od svih "sila trenja", 
ona koja najviše usporava ljudski napredak je neznanje, 
ono što Buda naziva "Najveće zlo u svijetu".

*****

Znanstvenici danas misle duboko umjesto jasno. 
Čovjek mora biti zdrav da misli jasno, 
ali se može misliti duboko i biti prilično lud.

*****

Današnji znanstvenici su supstituirali matematiku za eksperimente, 
te oni lutaju kroz jednadžbu do jednadžbi, 
i na kraju izgrađuju strukturu koja nema veze na stvarnošću

*****

Napredak civilizacije čini se poput vatre, prvo iskra, 
slijedeće plamen,
a onda eksplozija vatre povećavajući brzinu i snagu.

*****

Naše vrline i naši promašaji su neodvojivi, 
kao sila i materija. 
Kada se odvoje, nema više čovjeka.

*****

Ako budem imao sreće da ostvarim barem neke od svojih ideja, 
to će biti dobročinstvo za cijelo čovječanstvo.

*****

Čovjek se mora vježbati u umjerenosti 
i nadzoru naših čula i sklonosti u bilo kojem pogledu, 
tako održavajući sebe mladim u tijelu i razumu. 
Suzdržavanje mi nije uvijek bilo po ukusu, 
ali su moja ugodna iskustva golema nagrada.

*****

Ako ne znate kako,promatrajte pojave prirode,
ona će vam dati jasne odgovore i inspiraciju

*****

Nedovoljno zapažanje samo je oblik neznanja 
i uzrok mnogim nastranim ispadima 
i trijumfu ludih ideja.

*****

Vrlo vjerojatno bi moja karijera završila prije vremena 
da me providnost nije snabdjela obrambenim
mehanizmom koji je iz godine u godinu jačao 
i nepogrešivo se aktivirao kada su mi snage bile na izmaku.

*****

Novac ne predstavlja toliku vrijednost 
kakvu je postavio čovjek prema njemu. 
Sav novac ja sam ulagao u izume 
sa kojima sam omogućio nove pronalaske omogućujući čovječanstvu lakši život.

*****

Pojedinac je prolazan, rase i narodi će doći i proći, ali čovjek ostaje. 
U tome leži duboka razlika između pojedinca i cjeline.

*****

Tri su moguća rješenja za problem povećanja ljudske energije: 
prehrana, mir, rad.

*****

Osvojiti strmu silu postaje teže svaki dan. 
Obrana je kontinuirano dobivanje
prednosti napada, 
kao da napredujemo u sotonskoj znanosti uništenja.

*****

Prije nego što sam napravim skicu na papiru, 
cijela ideja je razrađena mentalno. 
U mojem umu mijenjam konstrukciju, 
radim poboljšanja, pa čak i pokrećem uređaj.

*****

Priroda može postići iste rezultate na različite načine.

*****

Instinkt je nešto što nadmašuje znanje.

*****

Živim svijetom smijemo upravljati, 
ali ga ne smijemo izrabljivati i uništavati u svrhu neke više zadaće

*****

Najveći ljudi su oni koji promiču i žive najviša moralna postignuća.